معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت : در هفته سالمندان ضلع جنوبی پارک حاشیه زاینده رود حدفاصل پل‌های خواجو و بزرگمهر به نام «پارک سالمندان» نامگذاری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان  اظهار داشت : با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جامعه را سالمندان تشکیل می‌دهند، همچنین در آموزه های دینی و ملی تکریم سالمندان همواره مورد توجه قرار گرفته است، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در هفته سالمندان تلاش کرد تا علاوه بر برنامه‌های نرم‎افزاری، رویدادی را به صورت سخت‌افزاری رقم بزند.

 وی با بیان اینکه اداره توسعه فرهنگ سلامت مناسب‌سازی یکی از پارک‌های شهر ویژه سالمندان را در دستور کار خود قرار داده است ، افزود : در هفته سالمندان مسیر ضلع جنوبی پل خواجو تا پل بزرگمهر علاوه بر اینکه به نام«پارک سالمندان» نامگذاری می‎شود، مناسب‌سازی این مسیر نیز با همکاری شهرداری منطقه شش و مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا الگویی برای مناسب‌سازی سایر پارک‌های سطح شهر اصفهان شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مناسب‌سازی پارک حاشیه زاینده رود حدفاصل پل خواجو تا پل بزرگمهر برای استفاده بهتر و آسان‌تر سالمندان از فضای شهری به صورت مشترک بین حوزه معاونت اجتماعی، اداره توسعه فرهنگ سلامت و شهرداری منطقه شش انجام خواهد شد.

رشیدی با بیان اینکه در هفته سالمندان طرح‌های تبلیغاتی با موضوع تکریم و اهمیت نقش سالمندان در خانواده و اجتماع آماده شده است، گفت: تعداد 150 تک پایه بتنی تبلیغاتی در ابعاد یک در دو متر با موضوع نقش سالمندان در جامعه و خانواده همچنین اهمیت تکریم شهروندان ارشد شهر در معابر اصلی شهر نصب می شود.

 وی تصریح کرد: به مناسبت هفته سالمندان برنامه‌های متنوعی در دیگر بخش‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اعم از معاونت ورزشی تفریحی ورزشی فرهنگی هنری برنامه ریزی شده که امیدواریم مورد توجه و رضایت سالمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

مناسب‌سازی معابر و پارک‌های سطح شهر اصفهان برای سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار