رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی درگاه ورودی مردم به سیستم قضائی هستند، گفت:دفاتر خدمات قضائی در راستای خدمت به مردم و روان سازی امور قضائی تاسیس شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز در آئین افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهر کرمان گفت: بر اساس قوانین موجود، تصمیمات و سیاست‌های قوه قضائیه برخی از امور به بخش خصوصی واگذار شده است وهدف از این واسپاری‌ها این است که مردم کارهایشان را با سهولت و کیفیت بهتر و بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی درگاه ورودی مردم به سیستم قضائی هستند، افزود: شهروندان در حال حاضر می‌توانند برای تقدیم دادخواست هایشان به این مراکز مراجعه نمایند و امیداوریم در آینده نزدیک شاهد ثبت شکوایه‌ها نیز باشیم.

موحد بر موضوع تکریم و حفظ کرامت مراجعان به دستگاه قضائی تاکید کرد و گفت:مسئولان و کارکنان شاغل در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی بایستی با رفتار مناسب و با سرعت پاسخ گوی نیاز مردم و مراجعان باشند تا رضایتمندی عمومی حاصل گردد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با اشاره به اینکه دادگستری کرمان یکی از استان‌های پیشگام کشور در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات می‌باشد، گفت: از جمله اهداف اساسی قوه قضائیه تحقق عدالت الکترونیکی در کشور است و به این منظور زیرساخت‌های لازم در قوه قضائیه فراهم شده ودر حال توسعه است.

انتهای پیام/ی

دفاتر خدمات الکترونیک قضائی درگاه ورودی مردم به سیستم قضائی هستند

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار