آتش نشانان کاشانی از یک مرکز توانبخشی کم شنوا وناشنوا وانجمن اتیسم این شهرستان بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جمعی از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به مناسبت ۷مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی با هماهنگی اداره بهزیستی کاشان از مرکز توانبخشی کودکان کم‌شنوا‌ و ناشنوا سمیع و مرکز انجمن اتیسم کاشان بازدید کردند.
روح الله فدایی، با اشاره با اینکه این حرکت فرهنگی اجتماعی خیرخواهانه آتش نشانی کاشان ابتکاری و هر سال به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی از یک قشر خاص و نیازمند مهرورزی انجام می شود گفت: این اقدام با هدف آشنایی حضوری و چهره به چهره بیماران اتیسم و ناشنوایان و کم شنوایان با آتش نشانان و خدمات آنها ، تقدیر از مربیان زحمت کش این دو قشر خاص به عنوان امدادگران مهر وعاطفه انجام شد.
وی افزود: معرفی هرچه بهتر و بیشتر انجمن اتیسم و کودکان اتیسمی به جامعه و جذب کمک خیرین و حمایت آنها از این قشر نیازمند شناسایی از دیگر اهداف بازدید است.
به گفته وی، آتش نشانان که با لباس آتش نشانی به دیدار بیماران انجمن اتیسم و مرکز توانبخشی ناشنوا و کم شنوا سمیع کاشان رفتند در این بازدید ضمن
اهدای گل به مربیان و کودکان در مرکز ساعتی از نزدیک در کنار آنها بودند و با گرفتن عکس یادگاری در کنار ماشین آتش نشانی لحظات شاد و مفرحی را برایشان ایجاد کردند.
فدایی با تاکید براینکه بی بیماران این مراکز ناشناخته و نیازمند توجه و دلجویی و معرفی به جامعه هستند گفت: اتیسم بیماری سخت و ناشناخته است که نیازمند مهر و حمایت مادی و معنوی همه افراد بویژه خیرین است.
وی با اشاره به اینکه وجه اشتراک آتش نشانان با مربیان کودکان اتیسم هر دو امدادگری است گفت: آتش نشانان آسیب دیدگان حوادث را امدادگری می کنند مربیان کودکان اتیسم امدادگری در آموزش، تربیت و مهرورزی به این کودکان را دارند که کار بسیار سخت، طاقت فرسا و نیازمند صبوری فراوان است.
به گفته وی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به مناسبت ۷ مهر در سال گذشته نیز در حرکت فرهنگی اجتماعی مهرورزانه خود به دیدار سالمندان و معلولان این شهرستان رفت و از آنها دلجویی کرد.

 

انتهای پیام/م

بازدید اتش نشانان کاشانی از مرکز توانبخشی کودکان کم‌شنوا‌ و ناشنوا سمیع

برچسب ها: آتش نشانی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.