فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا ۲۳ دسامبر (۲ دی) اعلام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  جام ملتهای 2019 امارات از 5 ژانویه تا اول فوریه(15 دی تا 12 بهمن) برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ایران هم در روزهای 17، 22 و 26 دی در گروه چهارم این رقابت ها باید به ترتیب به مصاف یمن، ویتنام و عراق برود.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه امروز(دوشنبه) خود با سایت فدراسیون با اشاره به  زمان اعلام فهرست نهایی این تیم برای حضور در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: در پایان ماه  اکتبر يک لیست 34 نفره از بازیکنان را اعلام می کنيم که لیست آماده باش برای جام ملتها است. لیست ديگر ما در انتهای ماه نوامبر خواهد بود و اين لیست هيچ قطعیتی ندارد. در ماه سوم که دسامبر است کیفیت بازیکنان را بسیار موشکافانه بررسی می کنم و لیست نهایی را به احتمال زياد در 23 دسامبر اعلام می کنيم و در نتيجه در انتهای هر ماه، ماتریکس مشاهدات فنی ما منتشر می شود. لیست 34 نفری که ما اطمينان داريم که می توانند کاندید حضور در لیست نهایی جام ملتها باشند.

با این تفاسیر فهرست ابتدایی و 34 نفره تیم ملی برای جام ملتهای آسیا 8 آبان به AFC تحویل داده می شود. فهرست نهایی تیم ملی هم برای حضور در این رقابت 23 دسامبر(2دی) اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا "آدیداس" می‌پوشد 

گفتگوی کی روش از کوه یخ و شنا در کاسپین تا فتح قله دماوند و جام ملت‌های امارات

زمان بازگشت کی روش به ایران مشخص شد


انتهای پیام/

زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار