سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده آبعلی به علت نشت گازوئیل یک دستگاه کمپرسی حامل نخاله‌های ساختمانی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعت 9:05 صبح امروز(دوشنبه) حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق جاده آبعلی به سمت رودهن 5 کیلومتر بعد از پل شرکت واحد به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در جاده آبعلی

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل نخاله‌های ساختمانی به علت برخورد با گاردریل از قسمت باک که مخزن گازوئیل است، دچار نشت شده و مقدار زیادی گازوئیل به سطح معبر سرازیر شده بود و همین موضوع باعث شده بود که سطح جاده لغزنده شود و چندین دستگاه خودرو به یکدیگر برخورد کنند.

تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در جاده آبعلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که 10 دستگاه خودرو به علت لغزندگی سطح جاده و عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو خود به یکدیگر برخورد کرده‌اند.

تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در جاده آبعلی

ملکی گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی مصدوم نشده است، اما ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با کمک عوامل پلیس راهور بازگشایی شد و عملیات در ساعت 10:16 به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار