معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از راه اندازی خط پروازی یزد به عراق در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی و بررسی شرایط راه‌اندازی پرواز مستقیم یزد به فرودگاه‌های بغداد و نجف گفت: راه اندازی خط پروازی یزد به عراق برای زائران اربعین حسینی تا یک ماه آینده در اولویت قرار دارد و علاوه بر پیگیری فعال سازی سایر خطوط همکاری دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمت موثر به مردم برای حضور در راهپیمایی اربعین مورد تاکید است.

صادقیان افزود: توسعه و تنوع بخشی به حمل و نقل هوایی استان با توجه به نیاز‌ها  شناسایی و زمینه سازی برای ارائه خدمات شرکت‌های مختلف در فرودگاه بین المللی یزد صورت گیرد.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت استان علاوه بر فعالیت شرکت ها رایزنی با نهاد‌های مربوطه برای فعالیت سایر شرکت‌های هواپیمایی و ایجاد بازار رقابتی در حوزه حمل و نقل هوایی یزد و عراق به ویژه برای بهره مندی زائران در ایام اربعین را فراهم سازد.

صادقیان  گفت:به زودی جلسات مشترک کارشناسی با شهرداری و مجموعه فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد نیز با هدف تقویت همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات موثر در حوزه حمل و نقل هوایی استان نیز برگزار می‌شود و امید است بهبود شرایط در این زمینه را شاهد باشیم.
محمود شاکری شمسی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها در این جلسه  نیز با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد پرواز یزد به عراق در ایام اربعین حسینی گفت:با جذب همکاری شهرداری، فرودگاه و سایر نهاد‌های متولی افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی زمینه سازی و امید است از سوی دیگر شرایط حمل و نقل هوایی از مبدا یزد به کشور عراق نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ی

همکاری دستگاه‌ها برای ارائه خدمت موثر به زائران راهپیمایی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.