صبح امروز (دوشنبه) نشستی با عنوان همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فسلطینی برگزار شد.


زنگ همبستگی و همدردی با كودكان و نوجوانان فلسطينیبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز شهادت نوجوان فلسطینی محمد الدره، نشستی با عنوان همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در دبیرستان قدس، با حضور مهدی شکیبایی قائم مقام دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و جمعی دیگر از مسولین آموزش و پرورش و اصحاب رسانه برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی مهدی شکیبایی قائم مقام دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با توضیحاتی در مورد نحوه شهادت محمد الدره انجام شد.
وی در ادامه توضیح داد:  حدود صد سال پیش و همزمان با روشن شدن اهمیت نفت در جهان، فلسطین مورد استعمار کشورهای غربی قرار گرفت. افرادی که به آیین یهود اعتقاد دارند می‌‎دانند به واسطه ظلمی که این قوم در حق پیامبر خود کردند، محکوم هستند که سرگردان بوده و کشوری نداشته باشند؛ اما حدود هفتاد سال پیش عده ای خواستند تا خلاف این امر عمل کنند.

قائم مقام دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطر نشان کرد: بخشی از یهودیان  به کشورهای دیگری مانند آرژانتین رفتند، اما چون هیچ پیشینه تاریخی در این مناطق نداشته و نمی‌توانستند اقدام خود را توجیه کرده و جهان را فریب دهند، آنجا نماندند.

شکیبایی افزود: آنها با خریدن زمین فلسطینی‌هایی که در اروپا زندگی می‌کردند، به آن کشور رفته و به مرور سرزمین فلسظین را اشغال کردند.

وی در پایان از دانش آموزان دبیرستان قدس خواست تا سوال های خود را نوشته و از طریق مسولین مدرسه خود به وی تحویل دهند تا به بهترین سوال جایزه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار