فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق لوازم یدکی خارجی در لرستان توقیف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدمهدیان نسب فرمانده نیروی  انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق لوازم یدکی خارجی در لرستان توقیف شد.

محمدمهدیان نسب  از کشف محموله قاچاق کالا در استان خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر بر در محور خرم‌آباد- پل زال توقیف و مقداری لوازم یدکی خارجی قاچاق از آن کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پلدختر در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در محور آزادراه خرم‌آباد- زال با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودرو کامیون کشنده کانتینر بر را توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از بار خودرو توقیفی، ۱۲۲ کارتن حاوی ۴۸۳ هزار عدد انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک نفر در این زمینه دستگیر شده است تصریح کرد: محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که توسط پلیس لرستان توقیف شد.

مهدیان نسب با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را هشت میلیارد ریال اعلام کردند گفت: فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذی‌صلاح شد.

انتهای پیام/ب

 

محموله ۸ میلیارد ریالی قاچاق کالا در لرستان توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.