مدیر عامل لاستیک بارز کرمان با اعلام اینکه مشکلی در تأمین لاستیک نداریم، گفت: افراد تحت تأثیر شایعات، برای آینده، لاستیک خریداری و داخل خانه ها نگهداری کردند که هجوم یکباره به بازار موجب کمبود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر مشرفی مدیر عامل لاستیک بارز کرمان گفت: بارز تنها کارخانه تولیدکننده ایرانی تایرهای باری تمام سیمی کامیونی و اتوبوسی است که 25درصد نیاز بازار را تامین می کند.

وی افزود: افراد تحت تاثیر شایعات، برای آینده، لاستیک خریداری و داخل خانه ها نگهداری کردند که هجوم یکباره به بازار موجب کمبود شد.

مشرفی تصریح کرد: با وجود ضرر ناشی از واردات، کارخانه لاستیک بارز برای حل مشکل مردم موافق کاهش تعرفه واردات تایر به 6 درصد است.

وی بیان داشت: در حالی که هر جفت حلقه لاستیک بارز با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تولید و به نمایندگی ها فروخته می شود اما این لاستیک به دست مصرف کننده با قیمتی که از ۴ میلیون و ۸۰۰ شروع می شود، توزیع می شود و دلالان عامل گرانی لاستیک هستند.

مشرفی یادآور شد: با طرح ارائه کارت های هوشمند لاستیک، مصرف کنند گان واقعی این محصول ذینفع خواهند بود و تا سه ماهه آینده سیستم توزیع و قیمت ها اصلاح می شود.

انتهای پیام/ب

شایعات نبود لاستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار