در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که در روز‌های پنج‎شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۹۷ برگزار شد، ۱۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع آوری و بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع گردید.

وی افزود: این میزان شامل ۴۷۰ میلیون ریال کمک نقدی، ۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی، ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال کمک به مراکز نیکوکاری و ۹۸۰ میلیون ریال کمک مستقیم بود.

ملک پور با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه جاری در مدارس اضافه کرد: در این راستا ۱۳۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: هم‎استانی‎ها می‌توانند با شمارگیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا واریز به حساب ۰۱۰۷۸۸۷۳۱۳۰۰۰ بانک ملی کمک‌های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

ملک پور گفت: مردم نیکوکار استان چهارمحال و بختیاری سال گذشته نیز در جشن عاطفه‌ها، ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کمک کردند.

گفتنی است: جشن عاطفه‌ها با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» و با هدف گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان و کمک به تحصیل دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار