رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از فوت یک کارگر که برای تعمیر و پاکسازی مسیر فاضلاب شرکت سیمان سپاهان در شهرستان مبارکه، بخش دیزیچه داخل چاه رفته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از فوت یک نفر در چاه فاضلاب خبر داد و اظهار کرد: دیروز یک مورد مسمومیت داخل چاه فاضلاب کارگرانی رخ داد که جهت تعمیر و پاکسازی مسیر فاضلاب شرکت سیمان سپاهان در شهرستان مبارکه، بخش دیزیچه داخل چاه رفته بودند.

وی با اشاره به این‌که 2 کد اورژانس 115 برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اعزام شدند، افزود: این حادثه یک فوتی و 3 مصدوم داشت که به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این افراد جهت تعمیر و پاکسازی مسیر فاضلاب شرکت سیمان سپاهان داخل چاه فاضلاب شده بودند که دچار حادثه شدند.

وی همچنین از تصادف دو دستگاه سواری پژو در محور سمیرم-پادنا خبر داد و گفت: این حادثه که بعد از ظهر امروز رخ داد 6 مصدوم شامل 5 مرد، یک زن و یک کودک داشت که به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت حوادث استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.