ونزوئلا فرانسه را متهم کرد با حمایت از پیشنهاد ۶ کشور که از دادگاه کیفری بین الملی خواستند در خصوص جنایت احتمالی علیه بشریت در ونزوئلا تحقیق کند، در تلاش است تا به زور موجب تغییر دولت شود.

ونزوئلا فرانسه را به تلاش برای زمینه سازی تغییر دولتش متهم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ونزوئلا فرانسه را متهم کرد با حمایت از پیشنهاد ۶ کشور که از دادگاه کیفری بین الملی خواستند در خصوص جنایت احتمالی علیه بشریت در ونزوئلا تحقیق کند، در تلاش است تا به زور موجب تغییر دولت شود.

وزارت امور خارجه ونزوئلا در بیانیه‌ای نوشت: ونزوئلا دخالت، رفتار مداخله جویانه و حمایت دولت جمهوری فرانسه از پیشنهاد مغرضانه گروهی از دولت‌ها را رد می‌کند. دولت‌هایی که مدعی سازمان دهی سازمان‌های بین المللی با هدف تهاجم به ونزوئلا و تغییر دولت زوری در این کشور هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است به علاوه، دولت ونزوئلا بر این باور هست که حمله به این کشور با اهداف پوپولیستی، تنها بهبود تصویر بی اعتبار شده امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه را تقویت می‌کند.

فرانسه روز چهارشنبه در سازمان ملل متحد از پیشنهاد کانادا و پنج کشور آمریکایی لاتین مبنی بر تحقیق دیوان کیفری بین المللی در خصوص جنایت احتمالی علیه بشریت در ونزوئلا حمایت کرد.

فرانسه بر این باور است که تلاش‌های دادگاه کیفری بین المللی به طوری ذاتی، اثبات حوادثی است که به بحران منجر می‌شود و کمک می‌کنند تا به سرانجام نتیجه بخشی برسند.

انتهای پیام/

انتقاد ونزوئلا از فرانسه درباره دخالت در امور داخلی این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته ای امیدوار به رحمت پروردگار
۰۶:۱۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
درود بر سپاهیان اسلام...

وقت انتقام سخت رسید
آخرین اخبار