شهردار اسلام آبادغرب، نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی تولید و حفظ امنیت در جامعه خواند و گفت: جلب رضایت شهروندان نیازمند همکاری و تعامل شهرداری با پلیس است

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،"بهروز حمیدی تبار"  اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان نیازمند همکاری و تعامل شهرداری با پلیس است و امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر شود.

وی بیان کرد: اگر شهرداری‌ها در ایجاد روحیه نشاط در مردم موفق باشند، ضریب امنیت بالا خواهد رفت و این ضرورت همکاری ما با نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

حمیدی تبار همچنین به نقش نیروی انتظامی در برقراری و ایجاد امنیت اشاره و از تعامل و حضور مناسب و به موقع پلیس در ارائه خدمات مشترک به شهروندان تقدیر کرد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز در سخنانی امنیت را مهم‌ترین نیاز یک جامعه برای رشد، شکوفایی و حیات عنوان کرد و گفت: پرچم دار این امنیت نیز فرزندان غیور، دلاور و شجاع نیروی انتظامی هستند.

وی در پایان گفت: امنیت مطلوب جامعه در بستر رویکرد اجتماعی پلیس تامین می‌شود و اگر در جامعه‌ای خلاء امنیتی وجود داشته باشد، در آن جامعه هیچ رشد و تلاشی صورت نخواهد گرفت.


 انتهای پیام/ز


امنیت مطلوب جامعه در بستر رویکرد اجتماعی پلیس تامین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.