رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رهنمودهای رهبری کاملا صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است.

رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از نامه جمعی از نمایندگان به ریاست مجلس خبر داد و گفت: در این نامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری آمده است «مقام معظم رهبری در خصوص پیمان‌نامه‌ها تصریح کردند، که در این پیمان‌نامه‌ها و مطالب باید بررسی شود که مواردی که خوب و مفید است که با قوانین داخلی به آن بپردازیم و قانون خوب از آن استخراج کنیم و در نهایت آنچه به صلاح و مصلحت کشور است، رأی دهیم و مصوب کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبری کاملا صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است افزود: باید در مورد FATF به جای کار و تلاش با در نظر گرفتن محورهای چهارگانه انتظار رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم.

حاجی بابایی  ادامه داد:رهنمودهای مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن موارد فوق کاملا صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته که باید در مورد FATF به جای کار و تلاش با در نظر گرفتن محورهای چهارگانه انتظار رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نمایندگان در این نامه اضافه کرده‌اند، از آنجا که در این مدت کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان خبره در دولت و دانشگاه‌ها و حوزه انجام نشده است، با این پیش‌زمینه و فضاسازی‌های موجود، فضاهای مجازی و رسانه‌ای نگران هستیم که نتیجه مطلوب حاصل نشود.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این نامه نمایندگان درخواست کرده‌اند با مدیریت کمیسیون امنیت ملی و حقوقی، اجلاس دوروزه‌ای با دعوت از همه صاحبنظران در بدنه دولت و خارج از بدنه آن، با حضور نمایندگان به عنوان پرسشگر و مستمع تشکیل  شود.

حاجی‌بابایی ابراز کرد: به زعم نویسندگان این نامه، با تشکیل این اجلاس جمع‌بندی نهایی به اتخاذ تصمیم صحیح بر ریل رهنمودهای مقام معظم رهبری تسهیل می‌شود.


انتهای پیام/ج

رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.