«کام شیرین» برنامه ای است که در فصل جدید خود با محوریت لزوم ازدواج و فرهنگ سازی پیرامون مشاوره قبل از ازدواج به روی آنتن شبکه دو می رود.

مرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه «کام شیرین» در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد تلاش این برنامه در زمینه توجه به خانواده گفت: این برنامه ساختاری متفاوت نسبت به دیگر برنامه ها دارد و در آن توجه به واقعیت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:مخاطب «کام شیرین» بدون دخل و تصرف مجری به راحتی با کارشناسان برنامه صحبت کرده و مشکلات خود را مطرح می کند.

این تهیه کننده با اشاره به استقبال مخاطبان از این برنامه تاکید کرد: در طول برنامه همواره تلاش عوامل بر جنبه های واقعی بوده است به عبارت دیگر ما یک رئالیته شو را روی آنتن می بریم و از آنجا که استودیوی ضبط برنامه بیرون از سازمان قرار دارد در هنگام ضبط, خانواده های زیادی به استودیو مراجعه کرده و از نزدیک مشکلاتشان را مطرح می کنند.

یعقوبی با اشاره به حمایت بی دریغ کارشناسان برنامه در ارائه راهکارهای عملی به مخاطبان گفت:این راهکارها در طول زمان عامل جلوگیری از طلاق های زیادی بوده است که همین توجه و نیاز باعث شد تا فصل دو یک باردیگر روی آنتن رود.

گفتنی است؛«کام شیرین» برنامه ای است که در فصل جدید خود با تغییرات ساختاری و با محوریت لزوم ازدواج، معیارهای انتخاب همسر و تعریف عشق و محبت با هدف ترویج تشکیل خانواده و فرهنگ سازی پیرامون مشاوره قبل از ازدواج به روی آنتن شبکه دو می رود.

در این برنامه روابط میان دختران و پسران پیش از ازدواج و لزوم رعایت مسئله محرمیت، موضوعات پیرامون خواستگاری و ازدواج، آداب و رسوم مختلف در این زمینه، پرهیز از سوالات اشتباه در اولین مراحل آشنایی و خواستگاری موضوعاتی هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار