فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش ۱۵ تا ۲۰ هزار نفری بسیجیان این استان با عنوان عاشورائیان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛ سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه ورزمایش ۲۰ هزار نفری عاشورائیان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود بویراحمد اظهار داشت: رزمایش 15 تا 20 هزار نفزی بسیجیان استان با عنوان عاشورائیان 12 مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایش اقتدار عاشورائیان سپاه حضرت محمد رسول الله در سطح کشوری عنوان کرد: این تجمع بزرگ بسیجیان در تهران و مراکز استان‌ها با هدف تغییر در روند مناسبات دشمن به نمایش گذاشته می‌شود.
بوعلی خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه رزمایش بزرگ بسیجیان استان شد و ابراز کرد: انتظار می‌رود شرکت توزیع نیروی برق در زمینه تامین برق مورد نیاز و اضطراری، هلال احمر برای همراهی تیم آمبولانس، برپایی چادر امدادی در مسیر، شهرداری در زمینه تبلغات محیطی و تامین اتوبوس و استقرار خودروهای آتش نشانی سنگ تمام بگذارند.
فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن در سطح راهبردی و تاکتیکی اهدافی را دنبال می‌کند که در ایم مسیر ممکن بوده مشکلاتی بوجود بیاید ولی در عبور مردم انقلابی ایران اسلامی از این گردنه شکی نیست زیرا در 4 دهه اخیر این مهم را بارها اثبات کرده‌اند.
بوعلی تصریح کرد: در گذشته نیز تجربه‌های در این زمینه وجود داریم به گونه‌ای که کارشناسان معتقد بودند امکان موفقیت به سختی امکان پذیر است ولی با اراده خداوند و توکل مردم موفقیت حاصل شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای امسال تابستان داغ را پیش بینی کرده بود، گفت: به لطف خداوند و پای کار بودن مردم برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب این نقشه دشمن نیز نقش برآب شد زیرا مهمترین پشتوانه این نظام مردم هستند.
انتهای پیام/غ

رزمایش در استان

برچسب ها: رزمایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.