اعضای مجلس سنای افغانستان در واکنش به احتمال خصوصی سازی جنگ این کشور از سوی آمریکا اعلام کردند که خصوصی سازی جنگ ناامنی ها را بیشتر کرده و افغانستان را به سرنوشت سوریه و عراق دچار خواهد کرد.

سنای افغانستان: خصوصی سازی جنگ از سوی آمریکا سبب افزایش ناامنی ها خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای مجلس سنای افغانستان در واکنش به احتمال خصوصی سازی جنگ این کشور از سوی آمریکا اعلام کردند که خصوصی سازی جنگ ناامنی ها را بیشتر کرده و افغانستان را به سرنوشت سوریه و عراق دچار خواهد کرد.

شماری از سناتورهای افغانستان با ابراز این مطلب تاکید کردند که دولت نباید به آمریکا اجازه دهد تا امنیت افغانستان را به یک شرکت خصوصی واگذار کند.

اعضای مجلس سنای افغانستان تصریح کردند که واگذاری امنیت افغانستان به یک شرکت خصوصی آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست بلکه سبب افزایش ناامنی ها می‌شود و این اقدام شکست آمریکا را در جنگ افغانستان را نشان می دهد.

این افراد تاکید کردند که آمریکا باید در تعهداتش در برابر افغانستان به گونه صادقانه عمل کند و برای تجهیز نظامیان این کشور و نابودی گروه های تروریستی تلاش کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.