آدم ربایانی که طلب ۶۰۰ میلیون تومان وجه از خانواده فرد ربوده شده کرده بودند، پس از اطلاع از شکایت خانواده فرد ربوده شده به پلیس، وی را آزاد کردند.

شکایت خانواده فرد ربوده شده به پلیس، موجب آزادی وی از دست آدم ربایان شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آدم ربایانی که طلب ۶۰۰ میلیون تومان وجه از خانواده فرد ربوده شده کرده بودند، پس از اطلاع از شکایت خانواده فرد ربوده شده به پلیس، وی را آزاد کردند.

موضوع از این قرار است که دو هفته پیش شخصی ۵۵ ساله توسط چند نفر ناشناس در منطقه شمال پایتخت توسط ۳ نفر آدم ربا با یک دستگاه خودرو پراید ربوده شد. آدم ربایان با اعلام اینکه مامور پلیس هستند این فرد را به اجبار  سوار خودرو کرده و چشمانش را بستند و به اطراف شهر بردند.

آدم ربایان با برقراری تماس با خانواده فرد ربوده شده، خواستار پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان برای آزادی وی شدند و اعلام کردند که اگر پول ندهید بلایی بر سر این فرد خواهند آورد.

خانواده فرد ربوده شده با اطلاع دادن موضوع به پلیس و تنظیم پرونده و اعلام شکایت، خواهان پیدا شدن عزیزشان شدند.

آدم ربایان که از شکایت خانواده فرد ربوده شده به پلیس مطلع شدند، از ترس اینکه به دام پلیس بیفتند این شخص را آزاد کرده و متواری شدند.

قاضی سهرابی بازپرس دادسرای امور جنایی تهران با تایید این خبر، گفت: پرونده در حال پیگیری است و آدم ربایان تحت تعقیب پلیس هستند تا علت و انگیزه آدم ربایان از این عمل مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
علتش مشخصه دیگه فقط پول میخواستن.
آخرین اخبار