امام جمعه قزوین گفت: برگزاری باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین مستلزم تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در جلسه ستاد مردمی اربعین گفت: اگرچه نقاط قوت حرکت عظیم اربعین از نقاط ضعف آن بیشتر است، اما شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت امری ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: باید در دو حوزه سلامت و امنیت تدابیر جدی اتخاذ شود چرا که این دو حوزه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: همچنین نباید از فرصت رسانه‌های ملی، استانی و فضای مجازی غافل شد بلکه باید تلاش کرد هر سال از فرصت‌های رسانه‌ها بیشتر بهره برد.

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: حضور با عظمت و باشکوه آحاد مردم از شهر‌ها و کشور‌های مختلف در پیاده‌روی اربعین، در زمینه تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) قرار دارد و ان‌شاءالله بزودی شاهد تحقق آرمان‌های والای ایشان خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به ماجراجویی‌های اخیر دشمنان در مشهد و بصره اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان، مؤمن، دوست و برادر ایران و عراق که اخوتشان دیرینه است به شکست انجامید و اقدام دشمن نشان می‌دهد ما در مسیر درستی گام برداشته‌ایم و باید به حرکت عظیم خود شتاب ببخشیم.

وی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا عمق بخشی و معرفت افزایی در برنامه‌های ایام محرم و اربعین بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کار‌های اجرایی، ما را از توجه به این دو حوزه مهم که محور اصلی محسوب می‌شوند، غافل نکند.

انتهای پیام/

جلسه ستاد مردمی اربعین در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار