آیت الله سعیدی گفت:امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین(ع) به ‌عنوان یک هدف اصلی است .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌ الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) روز یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای فرهنگی استانداری قم با بیان این که مدیران دوران دفاع مقدس ویژگی هایی از جمله اخلاص، نیت خیر و پاکدستی داشتند،گفت: اگر مردم متوجه وجود این خصوصیات در میان مدیران شوند و به عملکرد تخصصی مسئولان اعتقاد داشته باشند، برای تحمل مشکلات صبورتر خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به این که عناصر شکل ‌دهنده انسجام معنوی از جمله نماز باید به شکل اسلامی با استفاده از توان متخصصان دنبال شود،عنوان کرد: قم خاستگاه فرهنگ ناب محمدی(ص) است که در آن حوزه علمیه شکل گرفته و نمی‌ توانیم فکر کنیم که حضرت معصومه(س) به صورت تصادفی در این شهر دفن شده‌ اند و اگر فردی قم ‌شناس نباشد نمی‌ تواند به شیوه مطلوب نیازهای استان را رفع کند.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بخشی از مشکلات اقتصادی به عامه مردم مرتبط می‌ شود،بیان کرد: باید با فکر سالم، شفافیت و ارائه راهکار‌های درست، مردم را در جریان برخی مباحث قرار دهیم تا آن‌ ها نیز بیشتر همراه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد: امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین(ع) به ‌عنوان یک هدف اصلی است و ما نیز باید همانند ایشان این موضوع را جدی بگیریم تا امر به معروف توسط افراد دارای صلاحیت انجام شود.

وی افزود: وقتی که بحران در عرصه تخصصی و فنی مورد بررسی قرار نگیرد موجب خواهد شد که افراد غیرمتخصص که انتظاراتی دارند با حرکات ‌های خاص خود موجب آشفتگی بیشتر بحران شوند.

وی بیان کرد: ‌بخشی از مباحث اقتصادی دارای پیچیدگی‌ هایی هستند که متخصصان باید به آن بپردازند، چرا که اگر این مباحث در اختیار افراد غیرمتخصص قرار گیرد با وجود فضای مجازی جار و جنجال ‌هایی رخ می ‌دهد که موجب پدید آمدن مشکلات جدید می‌ شود.

در ابتدای این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تعدیل قیمت ها در بازار ارائه داد.

انتهای پیام /ح

خصوصیات مدیران دوران دفاع مقدس احیا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.