سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان گفت: مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان در رشته فوریت‌های پزشکی بهمن ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسین زارع سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان با اشاره به پذیرش دانشجو بهمن ماه امسال در رشته فوریت‌های پزشکی در مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان، گفت:  تعداد کل دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان ۱۶۴ نفر است که شامل ۶۲ خانم و ۶۲ آقا در حال تحصیل هستند.

وی افزود: از ۱۶۴ نفر دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان ۱۲۴ نفر در رشته پرستاری و مابقی در رشته فوریت‌های پزشکی هستند.

زارع تعداد دانشجویان جدید الورود مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان در رشته پرستاری را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸ خانم و ۱۸ آقا به عنوان دانشجویان جدید در رشته پرستاری تحصیل می‌کنند.

وی تعداد دانشجویان خوابگاهی را نیز ۱۱۳ نفر عنوان کرد که ۷۱ آقا و ۴۲ خانم در خوابگاه‌های شهرستان شیروان پوشش داده می‌شوند.

زارع افزود: دانشجویان جدید الورود پذیرش شده در خوابگاه‌ها نیز ۲۶ نفر هستند که ۱۲ خانم و ۱۴ آقا در خوابگاه‌ها پوشش داده شده است.

انتهای پیام/ ب

پذیرش دانشجو در مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.