شرکت نفت و گاز پارس به عنوان یک شرکت توانمند داخلی پرحجم‌ترین روز‌های کاری خود را در سه ماه آینده در میدان گازی پارس جنوبی پیش‌رو دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور توسعه و مهندسی در عسلویه گفت: در چند ماه گذشته فعالیت‌های بسیار عمده‌ای در منطقه عسلویه انجام شده است، اما سه ماه آینده روز‌هایی بسیار پرکار در این منطقه است.

غلامرضا منوچهری با اشاره به پیشرفت مطلوب مراحل ساخت سکو‌های دریایی باقی‌مانده در شرکت صدرای بوشهر افزود: تعدادی از این سکو‌های گازی پس از انجام مراحل نصب و راه‌اندازی، بخشی از نیاز مصرفی گاز زمستانی کشور را تأمین خواهند کرد.

وی خطرپذیری، اعتماد فی‌مابین کارفرما و پیمانکار، اجرای طرح‌های عظیم، برخورداری از دانش راه‌اندازی و بهره‌برداری طولانی‌مدت از بخش‌های فراساحلی و تکامل حرفه‌ای را از ویژگی‌های شرکت‌های توانمند داخلی در اجرای طرح‌های نفت و گاز در عسلویه عنوان کرد.

منوچهری بهره‌گیری از تکنولوژی و تجهیزات، تغییر و حرکت به سوی تکامل سیستم‌های فیزیکی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای حفظ و پایداری تولید در آینده و جلوگیری از افت فشار میدان باید از هم اکنون برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/ف

شرکت نفت و گاز پارس پرحجم‌ترین روز‌های کاری خود را  پیش‌رو دارد

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.