مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ۵۱۰ تماس طی ۲۴ ساعت گذشته در سامانه ۱۲۵ به ثبت رسیده است.

۵۱۰ تماس در سامانه ۱۲۵ همدان به ثبت رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه ۵۱۰ تماس طی ۲۴ ساعت گذشته در سامانه ۱۲۵ به ثبت رسیده، افزود: ۹ مورد از تماس‌های ثبت شده منجر به انجام عملیات، ۱۵ تماس ثبت شده به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و ۷۰ تماس اشتباه بوده است.

وی گفت: متأسفانه ۴۱۶ مورد از تماس‌ها نیز با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه به ثبت رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به ۹ عملیات انجام شده و انجام ۶ عملیات اطفاء حریق و سه عملیات امداد و نجات، تصریح کرد: سه مورد حریق خودرو در صدف، شهرک مدنی و جاده فقیره، حریق ضایعات در میدان امام حسن (ع) و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در پردیس و شهرک مدنی منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

وی ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان تختی، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در اعتمادیه و مهار حیوانات در بلوار بهارستان نیز انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: سه نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در ۹ عملیات انجام شده توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/ص. ف

ثبت ۵۱۰ تماس در سامانه ۱۲۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.