استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن توان آسیب زدن به جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین تکریم و معارفه فرماندار کیار در شلمزار اظهار داشت: جمهوری اسلامی از زمان شکل‌گیری، با هجمه‌ها و توطئه‌های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی و فشار‌های اقتصادی از سوی دشمن مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از نقشه‌های دشمن نتوانست به نظام اسلامی آسیبی بزند افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و پشتیبانی و همراهی مردم، شکل گرفت و الگویی شایسته برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ملت ایران باید در شرایط کنونی با هوشیاری، نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کند.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های نظام در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از زیر ساخت‌های این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد.

وی در ادامه، با قدردانی از خدمات قدمعلی مردانی فرماندار سابق کیار گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت، دارای چهار وظیفه محوری برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها، پیگیری برنامه‌ها و نظارت بر فعالیت‌ها و ارزیابی مدیران شهرستان است.

عباسی افزود: اگر فرماندار در این محورها موفق عمل کند، مردم نیز از او حمایت خواهند کرد و در غیر این صورت، نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است: در این آیین، علی‎فتح نصیریان به عنوان فرماندار جدید شهرستان کیار معرفی شد.

کیار با ۵۱ هزار نفر جمعیت از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کیار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار