وزیر بهداشت گفت: ترامپ در سازمان ملل به کانونهای دموکراتیک دنیا حمله و منافع همه ملتها را در خدمت به منافع خود تعریف کرد.

سخنرانی روحانی در سازمان ملل عزتمندانه بود/سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: صحبتهای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل عزتمندانه و حکیمانه بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه رئیس جمهور از موضع مصلحت مطالبی را ایراد کرد, افزود: مقام معظم رهبری همواره در دیدارهایشان با سفرا و مسئولان دیپلماسی بر بیان مواضع با صلابت و مودبانه تاکید دارند و آقای روحانی در سخنرانی خود در سازمان ملل به تمامی این موارد پرداختند.

وی گفت: رئیس جمهور مواضع انقلابی و فرهنگ و تمدن ایرانی را از یکی از تریبون‌های بزرگ جهان بیان کرد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل پسندیده نبود،گفت: سخنرانی با غرور، توهین و یکجانبه‌‌گری هیچ خریداری در دنیا ندارد و در فرهنگ آمریکا می‌توان افرادی را با چنین خصوصیاتی دید.

وزیر بهداشت ادامه داد: ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل بیشتر به کانونهای دموکراتیک دنیا حمله کرد و منافع همه ملتها را در خدمت به منافع خود تعریف کرد که این موضوع تلقی استکبار جهانی است.

قاضی زاده هاشمی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در برخی از زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: من در جریان این موضوع نیستم و معاونتهای حقوقی و توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری و سازمان امور استخدامی پیگیر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار