مدیرکل کمیته امداد لرستان از توزیع ۵۵ هزار پاکت بین دانش آموزان جهت برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها خبرداد.

محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ از آمادگی این نهاد برای برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهره ماه با حضور دانش آموزان خبر داد و گفت: در مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها دانش آموزان همزمان در سراسر کشور هدایای خود را به نیازمندان اهدا می‌کنند.

وی افزود: ۵۵ هزار پاکت بین دانش آموزان توزیع شده تا هدایای خود را به مدیران مدارس تحویل نمایند. علوه بر این سایر مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد با نشانی emdad.ir شمار گیری کد دستور #۰۶۶*۸۸۷۷* و مراجعه حضور به ادارات کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا نمایند

ویادامه داد: در مرحله اول ۱۵ و ۱۶ شهریور جشن عاطفه‌ها مردم سخاوتمند لرستان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گزارشی از توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند ارائه دادو گفت: باهدف کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل آنان ۹ هزار بسته لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان این استان توزیع‌شده است وی ارزش هر بسته لوازم‌التحریر را ۱۰۰ هزار تومان دانست و افزود: هر بسته شامل بیش از ۲۰ قلم لوازم موردنیاز تحصیل، نوشت‌افزار و کیف است.

وی به پرداخت هزینه خرید کتاب به دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: ۳۰ هزار تومان هزینه خرید کتاب به‌حساب سرپرستان خانوار دانش آموزان تحت حمایت واریزشده است.

نتهای پیام/م

توزیع پاکت بین دانش آموزان جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.