ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف خانگی تیمش برابر اتلتیک بیلبائو گفت دفاع بارسا باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در دیداری از هفته هفتم لالیگای اسپانیا امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در نیوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که تا دقیقه 84 از میهمانش عقب بود.

لیونل مسی که در این بازی نیمکت نشین بود،پس از بازی اعتراف کرد که باید به اوضاع خط دفاعی تیم سرو سامان داده شود، هرچند که گفت جای نگرانی وجود ندارد.
پاسخگویی مسی به سوالات بعد از یک بازی، غیرمعمول است، اما به عنوان کاپیتان تیم، او احساس کرد که موظف به حضور برابر دوربین های BeIN است.
او گفت: جای نگرانی نیست، به این دلیل که فصل تازه شروع شده است و یک سال طولانی در پیش است. ما انتظار نتایج اخیر را نداشتیم، اما در این بازی، موقعیت هایی را برای پیروزی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم."
ما باید به لحاظ دفاعی قوی تر باشیم ، ما سالی را پشت سر گذاشتیم که گلزنی برابر ما سخت بود ولی اکنون با حداقل تلاش آن را انجام می دهند.
کاپیتان بارسا افزود: "نمی شود که ما در هر بازی گل بخوریم، ما باید بهتر شویم و در منطقه دفاعی قدرتمند ظاهر شویم زیرا این مهمترین چیز است. "
"من فکر می کنم که ما عملکردی داشتیم که می توانست در این بازی پیروزی را برای ما به ارمغان بیاورد، و در نیمه اول فرصت های آشکار زیادی برای گلزنی داشتیم.
"اما بعد از آن ما 1-0 عقب افتادیم و همه چیز بسیار پیچیده شد که شرم آور است."
حالا ما باید ادامه دهیم و امیدوار باشیم، زیرا چهارشنبه یک بازی دشوار داریم: این گروه بسیار دشوار است، بنابراین ما می دانیم که ما باید در بهترین شرایط باشیم و با آرامش حرکت کنیم."

گفتنی است، با نتیجه ای که بارسلونا امشب به دست آورد ، در سه بازی اخیر خود در لالیگا فقط 2 تساوی کسب کرده و از 9 امتیاز ممکن 7 امتیاز را از دست داده است. این تیم برابر  خیرونا به تساوی رسید و مقابل لگانس تن به شکست داد.


بیشتر بخوانید:بارسلونا 1 - بیلبائو 1/سومین هفته پیاپی بدون برد برای کاتالان ها

 



انتهای پیام/


لیونل مسی: خط دفاع تیم باید تقویت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار