یک حامی نیکوکار بوشهری تکفل ۵۵ فرزند یتیم و غیریتیم کمیته امداد را بر عهده گرفت و ماهانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حساب آن‌ها واریز می‌کند.

نیکوکار بوشهری تکفل ۵۵ فرزند کمیته امداد را بر عهده گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر عصر امروز در نشست بررسی رسیدگی به ایتام و نیازمندان، گفت: این حامی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) حمایت از ۴۵ فرزند یتیم و ۱۰ فرزند غیر یتیم نیازمند را به عهده گرفت.

سید محمد علی مهیمنیان پور افزود: این نیکوکار، هر ماه مبلغ ۳۰ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کند و علاوه بر آن کمک‌های کالایی هم برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

وی از اجرای طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ خبرداد و بیان کرد: بر اساس این طرح، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند به خیران و حامیان نیکوکار واگذار می‌شود، به این صورت که هر حامی با پذیرفتن حمایت یک یا چند کودک و نوجوان یتیم یا نیازمند، ماهیانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به حساب آن‌ها واریز می‌کند.

ئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر یادآور شد: طرح حامی یابی در همه زمان سال انجام می‌گیرد اما در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان و ماه محرم بیشتر به این طرح توجه می‌شود.

مهیمنیان‌پور با اشاره به اینکه ۴۰۳ فرزند یتیم و غیر یتیم نیازمند در شهر بوشهر از حمایت کمیته امداد امام خمینی برخوردارند، گفت: ۱۵۱ نفر از آن‌ها فرزند یتیم و ۲۵۲ نفر دیگر فرزندان غیر یتیم هستند که به جز تعدادی ازفرزندان نیازمند، بقیه دارای حامی هستند.

وی از نیکوکاران درخواست کرد تا کمیته امداد امام خمینی را برای یاری رسانی به ایتام و نیازمندان همراهی کنند.

انتهای پیام/م

نیکوکار بوشهری حمایت از ۵۵ یتیم را برعهده گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.