شهردار اصفهان گفت: امروز آتش نشانی در وضعیت خوبی قرار دارد اما رضایت بخش نیست و هنوز هم باید در تجهیز آتش نشانی بکوشیم و نیروهای آتش نشانی را آموزش کامل بدهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز درآئین گرامیداشت روز آتش نشان اظهار داشت: آتش نشانی یکی از ارگان های مهم و حیاتی برای هر کشوری است و تجهیز آتش نشانی و ارتقا آموزش آتش نشانان دو فاکتور بسیار مهم در ارتقای کیفیت آتش نشانی و نجات جان مردم در مواقع بحرانی است.

وی با بیان اینکه امروز آتش نشانی در وضعیت خوبی قرار دارد اما رضایت بخش نیست و هنوز هم باید در تجهیز آتش نشانی بکوشیم و نیروهای آتش نشانی را آموزش کامل بدهیم، ادامه داد: شورای شهر بدنبال تصویب افزایش بودجه آتش نشانی است زیرا هر چقدر ما قدرت آتش نشانی را بالا ببریم به همان میزان در ارائه خدمت در مواقع بحرانی آسوده خیال تریم.

شهردار اصفهان همچنین آموزش ایمنی و آتش نشانی به کودکان در مهدکودک ها و دبستان ها را یک ضرورت خواند و گفت: هر از گاهی برگزاری مانورهای آتش نشانی باعث می شود که مردم دل گرم شوند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان مدافعان جان انسان‌ها، رفع کننده خطرها و سبب آسایش و آرامش در زندگی همگان هستند که همه این موارد جزء حقوق بشر محسوب می شود چراکه آتش نشان‌ها با گذشتن از جان خود این حق را برای کسانی که می خواهند با ایمنی زندگی کنند، فراهم می آورند. 

انتهای پیام/م

برگزاری گرامیداشت روز آتش نشان در اصفهان

 

 

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.