قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور مشارکت‌های اجتماعی از احداث همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد.

همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ساخته می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر عزیزنژاد صبح شنبه در نشست هماهنگی ساخت پروژه همراه سرای بیمار در بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهار داشت: توسعه بخش سلامت یکی از اولویت‌های دولت است و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی به توسعه زیرساخت‌های سلامت در نقاط مختلف استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: چند پروژه خوب در استان بوشهر اجرا شده است و طرح‌های مختلفی را نیز در همین راستا در دست اجرا داریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به احداث همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بیان کرد: خیرین در ساخت این همراه‌سرا مشارکت فعالی دارند که شایسته تقدیر است.

عزیزنژاد گفت: ساخت همراه سرای بیمار یکی از نیاز‌های اساسی این بیمارستان است چرا که بسیاری از مراجعه‌کنندگان به این مجتمع درمانی، از شهر‌ها و روستا‌های اطراف بوشهر هستند که همراهان این بیماران، در بسیاری از موارد محل مناسبی برای اقامت ندارند.

وی خاطرنشان کرد: هر بیمارستانی باید انجمن خیریه بیمارستانی داشته باشد که این مجمع خیریه کمک حال بیماران نیازمند آن مرکز خواهد بود.

سرپرست بیمارستان شهد‌ای خلیج فارس گفت: حضور خیرین سلامت در ارتقای نظام سلامت و کمک به بیماران نیازمند و فراهم آوردن شرایط مناسب برای سیر روند درمان بسیار حائز اهمیت است.

عاطفه اسفندیاری عنوان کرد: ساخت همراه سرای بیمارستان آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس توسط خیرین بهترین گام در این حوزه بوده که امیدواریم با شروع فعالیت آن و مشارکت خیرین استان، اقدامات ارزنده‌ای در جهت رفاه حال همراهان و خانواده بیماران صورت پذیرد.

اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی تسریع روند کار همراه سرا در بیمارستان عنوان کرده و مواردی به تصویب رسانیدند.

انتهای پیام/م

احداث همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.