یادواره 45 شهید شهر رویان و بخش مرکزی شهرستان شاهرود با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه قائم استان سمنان در یادواره 45 شهید شهر رویان و بخش مرکزی شهرستان شاهرود گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در هیچ دورانی آن‌قدر آمریکایی‌ها زبون نبوده‌اند و برای اولین بار در سازمان ملل تمام رهبران سیاسی دنیا به حالت تمسخر به یک رئیس جمهور خندیدند.

وی افزود: هم زبونی آمریکا و سخنان انقلابی رئیس‌جمهور ایران باعث شد تا همه پس از برجام بدانند که در برابر آمریکا باید محکم ایستاد و این مهم فقط با تکیه‌ بر وعده الهی میسر است.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان تصریح کرد: در بررسی شباهت ‌های عاشورای حسینی و دفاع مقدس، هشت سال جنگ تحمیلی به‌واقع تبلور عاشورای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار حسن حسن زاده با اشاره به ویژگی های عاشورای حسینی و عاشورای دفاع مقدس عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «انقلاب ما در امتداد نهضت حسینی بود» و این موضوع را بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شنیده‌ایم چراکه شباهت‌های زیادی بین عاشورا و دوران دفاع مقدس است که شامل مؤلفه‌های ارزشی، دینی و رفتاری است.

انتهای پیام / ز

جهان فهمید برای عزتمندی باید مانند ایران مقابل آمریکا ایستاد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.