فرماندار کرمانشاه گفت: پروژه دفع آبهای سطحی در شهر کرمانشاه نیمه تمام است و هنوز جای کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل اله رنجبر ،فرماندار کرمانشاه  گفت: با وجود احداث کانال در مناطق هشت گانه شهرداری همچنان پروژه دفع آبهای سطحی در شهر کرمانشاه نیمه تمام است و هنوز جای کار دارد.

وی تکمیل این پروژه را بر عهده شهرداری دانست و افزود: در برخی نقاط شهر کرمانشاه نظیر بالاتر از پل شهدای مدافع حرم، چند نقطه جمع آوری آبهای سطحی برای منازل شهروندان مشکل‌آفرین شده است.

رنجبر افزود : برای رفع این مشکلات بر مبنای تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور استاندار مصوب شد نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری و دستگاه های شهرداری، فرمانداری، مدیریت بحران و آبفا برای بررسی این مشکل در نقاط شناسایی شده برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آتی این نشست تشکیل می شود، افزود: ما بر اساس سوابقی که از نقاط مشکل دار همچوت وردی شهرک امام و اجلالیه داریم درصدد هستیم با همکاری شهرداری و آبفای شهری این مشکلات را حل کنیم.

رنجبر دفع آبهای سطحی از مهمترین مشکلات شهر عنوان کرد که نیازمند اقدام شهرداری است و ادامه داد : ساماندهی رودخانه تنگه کنشت در دستور کار است که امسال شاهد انجام مراقبتهای خوبی با همکاری آب منطقه ای و شهرداری هستیم.

وی افزود: لایروبی آبشوران کرمانشاه هم در دستور کار است تا با ساماندهی آن در اثر جاری شدن سیلاب حادثه ای پیش نیاید .

 

 

انتهای پیام/د

ساماندهی رودخانه تنگه کنشت در دستور کار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.