رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نادر پورجمالی را به سمت معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منصوب کرد.

تکریم و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون بهداشتی این دانشگاه در جیرفت از خدمات مسعود مطهری تقدیر و نادر پورجمالی را به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه طرح تحول سلامت در جنوب کرمان افزود: پروژه های بزرگی در سطح دانشگاه رو به اتمام هستند که با حضور وزیر محترم بهداشت به زودی به بهر برداری می رسند.

مکارم با اشاره به نتایج خوب سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به جنوب کرمان و نگاه ویژه ایشان به منطقه برای رفع کمبودها تصریح کرد: دولت اهتمام ویژه بر رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی داشته و با اجرای طرح تحول سلامت هم اقدامات قابل توجهی را شاهد هستیم که ارائه این خدمات در حال توسعه است.

اصغرمکارم گفت: اینکه امروز جزء دانشگاه های نسبتا موفق هستیم، ثمره تلاش همه همکاران دانشگاه به ویژه حوزه بهداشت بود که دلسوزانه خدمت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه با خود عهد کرده ام که سلامت را فدای سیاست نکنم و هرگز هم این کار را نکرده ام گفت: برخی دنبال حاشیه هستند اما هدف ما استفاده از نابترین افراد متخصص، متدین و با اخلاص است تا ارائه خدمات به مردم منطقه را با تلاش و پشتکار نیروی بومی و ماندگار ارتقا دهیم.

نادر پورجمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین گفت: این مسئولیت را با دید ارجحیت منافع جمع بر منافع شخصی پذیرفتم که اگر در خدمت به مردم با این اعتقاد گام برداریم وضعیت کشور روز به روز بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره مندی همه مردم از بالاترین سطح خدمات بهداشتی در کشور نیازمند تلاش جمعی، خرد و دانش است، تصریح کرد: اصول کاری خود را بر چکیده تمام ایدئولوژی‌ها یعنی انسانیت، عدالت، اخلاق و شرافت قرار داده ام و همه توان خود را برای خدمت به مردم منطقه به کار می بندم و این مهم جز با تلاش همکاران معاونت بهداشت محقق نخواهد شد.

شایان ذکر است:مسعود مطهری پس از ۳۰ سال خدمت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان جنوب کرمان مهر ۹۷ بازنشست شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار