مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: هر هفته از اشتباهات داوری آسیب می‌بینیم و مانده ایم با این وضعیت چه کار کنیم.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره توقف  تیم فوتبال سایپا مقابل نساجی مازندران و پاره شدن  روند پیروزی های این تیم پس از 3 بازی متوالی بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه بازی خوبی مقابل هواداران پرشور نساجی انجام دادیم در آخرین لحظات گل مساوی را دریافت کردیم. البته لحظه ای که ولسیانی گل تساوی حریف را به ثمر رساند مدافع میانی ما به دلیل آسیب دیدگی بیرون زمین مشغول مداوا بود و این امر تاثیر زیادی در تغییر نتیجه داشت.

او با اشاره به اشتباهات بیژن حیدری، داور این بازی اظهار داشت: نیمه اول امید سینگ(هافبک نساجی) به دلیل ضربه ای که به آرمان رمضانی زد باید از زمین اخراج می شد اما داور حتی یک کارت زرد هم به او نشان نداد. اگر نساجی دقیقه 35 ده نفره می شد، روند بازی تغییر می کرد  و نتیجه به سود ما می شد. هر هفته از اشتباهات داوری آسیب می بینیم و مانده ایم چه کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا افزود: هفته پیش ساموئل سارفو به ناحق از زمین اخراج شد. در بازی روز گذشته ما با نساجی هم بازیکن حریف با کف استوک روی سینه رمضانی می کوبد اما داور یک کارت زرد هم به او نشان نمی دهد. اگر سایپا نساجی را شکست می داد هم امتیاز با پرسپولیس و سپاهان در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار می گرفت.

درویش درباره حمایت هواداران نساجی از این تیم اظهار داشت: فارغ از اشتباهات داوری باید به تیم نساجی به دلیل بهره مندی از پتانسیل هوادارانش تبریک بگویم چراکه در کنار حمایت پرشور از تیمشان با کمال ادب و احترام، کوچک ترین اهانتی نسبت به تیم سایپا انجام ندادند. باید از هواداران نساجی تشکر کنم و هر تیمی چنین تماشاگرانی داشته باشد 50 درصد مسیر را طی کرده است.

او درباره رقابت علی دایی، سرمربی سایپا با یاسر القحطانی عربستانی برای کسب عنوان برترین مهاجم تاریخ جام ملتهای آسیا در نطرسنجی AFC گفت: در این نظرسنجی بحث ایران مطرح است و تمام ایرانی ها برای کسب رتبه برترین مهاجم تاریخ جام ملتهای آسیا از سوی علی دایی باید در این نظرسنجی شرکت کنند. نوع بازی  یاسر القحطانی به هیچ وجه با دایی قابل قیاس نیست چراکه علی دایی به عنوان برترین گلزن ملی تاریخ فوتبال در دنیا زبانزد است. حتی به نظرم این مهاجم عربستانی هم خودش به علی دایی رای می دهد.


بیشتر بخوانید:

نساجی مازندران ۱ - ۱ سایپا/تساوی شاگردان دایی و نکونام در قائمشهر 

دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره نظرسنجی AFC برای انتخاب برترین مهاجم جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار