آتشنشانان گناوه به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتشنشانی تجلیل شدند.

 فرماندار گناوه در مراسم تجلیل از آتشنشانان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: شغل آتشنشانی یکی از مشاغل سخت و پرخطر است که افرادی که در این شغل خطیر و پرخطر کار میکنند از جان خود میگذرند تا جان دیگر هموطنان خود را نجات بدهند.

پاک نژاد گفت: خودروها و ابزار ایستگا‌ه‌های آتشنشانی گناوه فرسوده هستند که باید با همت شهرداری و دیگر دستگا‌های مربوط این ایستگا‌ه‌ها به وسایل جدید تجهیز شود.

مسوول خدمات ایمنی و آتشنشانی گناوه نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: پارسال نیروهای آتشنشانی ۸۱۲ عملیات انجام دادند.

ولی سیفی افزود: در شهرستان گناوه با توجه به جمعیت آن، نیاز مبرم به یک ایستگاه آتشنشانی دیگر وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود شدید نیرو و خودروهای آتشنشانی ادامه داد: ایستگا‌ه‌های ما چهار دستگاه ماشین آتشنشانی دارد و ۲۶ نیرو، که ۲۲ نیرو عملیاتی و چهار نفر نیز اداری هستند.

مسوول خدمات ایمنی و آتشنشانی گناوه گفت: برای آشنایی دانش آموزان با نحوه استفاده از کپسول‌های آتشنشانی و همچنین جلوگیری از وقوع حوادث برنامه‌هایی داریم که سالانه در مدارس اجرا می‌شوند.

احمدی شهردار گناوه هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: سال گذشته سعی کردیم ایستگاه شماره یک آتشنشانی را از نظر ساختمان تجهیز کنیم تا نیروهای آتشنشانی در رفاه باشند و تلاش می‌کنیم با همکاری فرمانداری، تا سال آینده تجهیزات جدیدی به آتشنشانی داده شود.

در پایان نیز به رسم یادبود لوح تقدیر به نیروهای آتشنشانی اهداء شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از آتش نشانان در گناوه

تجلیل از آتش نشانان در روز ایمنی و آتش نشانیتجلیل از آتش نشانان در روز ایمنی و آتش نشانی

تجلیل از آتش نشانان در روز ایمنی و آتش نشانی+عکستجلیل از آتش نشانان در روز ایمنی و آتش نشانی+عکس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.