سلطانی از صعود ۳ تیم از قم به مرحله دوم لیگ کاتای نونهالان کشور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی سلطانی مربی تیم کاتای قم گفت:هفته سوم لیگ رده‌های پایه کاتای کشور در روز جمعه ۶ مهرماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در پایان این مسابقات در رده نونهالان ۳ تیم قمی کارن یک،کارن دو و شهید زین الدین خوش درخشیدند و موفق به صعود از گروه‌های خود شدند.

وی افزود: در گروه یک تیم کارن یک قم مدافع عنوان قهرمانی متشکل از محمدمعین غلامی، رضا تلخابی، متین محمدی یکتا مقابل تیم‌های هیئت کاراته مرکزی و آکادمی کاراته شیراز با نتایج مشابه ۶ بر ۵ پیروز شد و در مجموع با ۶ برد و ۱۸ امتیاز تیمی، بدون باخت مقتدرانه به عنوان تیم اول از این گروه به دور بعد صعود کرد.

مربی تیم کاتای استان قم گفت: در گروه ۲ این رقابت‌ها دیگر تیم موفق لیگ نونهالان تیم شهید زین الدین قم با ترکیب محمد جواد هدیه لو، سجاد دهقانی و سینا دهقانی که عنوان سوم لیگ خردسالان سال گذشته را یدک می‌کشد، ابتدا مقابل تیم قدرتمند میرعماد ساری با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و تیم‌های آکادمی بارانی و هیئت کاراته بانه را با نتایج مشابه ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و با ۷ پیروزی و یک شکست به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله بعد صعود کرد.

مربی تیم کاتای استان قم عنوان کرد: کاراته کاهای باشگاه شهید زین الدین به سرمربیگری حسن سلطانی و مربیگری محمد مهدی سلطانی و علی سلطانی و تیم‌های کارن به سرمربیگری محمد سلطانی و مربیگری کریم افشار و علی صالح تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و سرپرستی این تیم‌ها به عهده محمد امین سلطانی، علیرضا خدری و مسعود ظهرابی است.

سلطانی اضافه کرد: در گروه سوم این رده تیم مدعی کارن ۲ قم قهرمان لیگ خردسالان سال گذشته با ترکیب محمد طاها حسینی، محمدمهدی سورانی و احسان فلاح، ابتدا باشگاه شهید کبکانیان را ۸ بر ۳ از پیش رو برداشت و در بازی دوم با نتیجه ۵ بر ۶ مغلوب تیم آکادمی آرنیکا شد و در ادامه تیم شوتوکان JKS فارس را با نتیجه ۶ بر ۵ برد و در مجموع با ۶ برد و ۲ باخت و ۱۸ امتیاز تیمی به عنوان تیم دوم گروه سه به مرحله بعد صعود کرد.

وی بیان کرد: رقابت‌های لیگ رده‌های سنی پایه در چهار گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌گردد و در پایان مرحله اول سه تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود کردند. در رده خردسالان تیم کارن قم با ترکیب امیر عباس نعیمی، کمال بختیاریان و محمد سجاد بهتری پیش از این به عنوان تیم اول گروه یک مقتدرانه به مرحله بعد صعود کرده بود.

انتهای پیام/ح

صعود ۳ تیم از قم به مرحله دوم لیگ کاتای نونهالان کشور

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار