سعید عبدولی در دیدار انتخابی وزن 82 کیلو گرم تیم ملی کشتی فرنگی مقابل یوسف قادریان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید عبدولی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک 2016 که در اقدامی غیر منتظره پس از پیروزی یک بر یک مقابل یوسف قادریان در دیدار نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از رقابت دوم انصراف داد و با اعضای کادر فنی خداحافظی کرد بیکباره با چند دقیقه تاخیر خود را به تشک مسابقه رساند و در دومین رقابت انتخابی با نتیجه 4 بر صفر مقابل قادریان به برتری رسید.

این برتری باعث شد قادریان نسبت به اعضای شواری فنی و همچنین مربیان تیم ملی اعتراضات شدیدی را داشته باشد.البته به دنبال این اعتراضات طرفداران قادریان که در راس آنها برادران گرایی حضور داشتند درگیری شدید لفظی را بوجود آوردند که با مداخله حاضرین کار به برخورد فیزیکی کشیده نشد.

حال باید دید بالاخره اعضای شورای فنی و مربیان تیم ملی که اعتقاد زیادی به سعید عبدولی دارند نام چه کسی را به عنوان ملی پوش وزن 82 کیلوگرم در رقابت های جهانی معرفی خواهند کرد.

گفتنی است بر اساس برنامه قرار بود رقابت انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 82 کیلوگرم روز پنج شنبه(5 مهرماه) برگزار شود که به دلیل دربی تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در وزشگاه آزادی به امروز(7 مهرماه) موکول شد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی 2018 جهان از روز 28 مهرماه در بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

عبدولی باز هم حاشیه ساز شد/انصراف غیر منتظره از رقابت انتخاب تیم ملی

برگزاری رقابت انتخابی در وزن 82 کیلو گرم/پوئن کادر فنی به سعید عبدولی


انتهای پیام/

معرفی ملی پوش وزن 82 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار