علی عسکری در آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند درباره شهدای مدافع حرم:

دشمن امروز جنگ اقتصادی و روانی را علیه ما شروع کرده است/ دولت باید فتنه ارزی را از بین ببرد

رئیس رسانه ملی گفت: دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و روانی را هم طراحی کرده است و برای ایجاد بحران در داخل کشور تلاش می‌کند.

علی عسکریبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از ۱۳۰ مستند تولیدی مراکز استانی رسانه ملی با محور زندگی شهدای مدافع حرم امروز -شنبه ۷ مهرماه- در سالن رضوان سازمان صداوسیما برگزار شد.

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدای اسلام با اشاره به فتنه آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی‌های وهابی می‌خواستند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، به همین دلیل طرحی ریختند که با ایجاد داعش بر عراق و شام مسلط شوند.

وی تصریح کرد: در صورت نبود شجاعت و درایت رهبرمان و فداکاری شهدای مدافع حرم ممکن بود نظام استکبار بر عراق و شام مسلط شود و با وقوع این اتفاق باید در تهران با آنها می‌جنگیدیم.

رئیس رسانه ملی شهدای مدافع حرم را شهدای خاص و برجسته دانست و افزود: در زمان جنگ فضای معنوی آن زمان اقتضا می‌کرد که ما شاهد حضور چنین جوانانی باشیم و شهیدان زیادی بدهیم، اما در زمان حال و با فضای دنیایی امروز حضور این جوانان در صد‌ها کیلومتر آن طرف‌تر روحیه‌ای خاص و معنویتی فراتر از حالت عادی می‌خواهد که شاید در ذهن نمی‌گنجد.

دکتر عسکری اظهار داشت: در اوایل حضور مدافعان حرم فضا به صورتی بود که حتی نمی‌توانستیم نامی از آن‌ها ببریم و بگوییم چگونه و با چه هدفی رفته اند. چون آن زمان برای مردم جا نیفتاده بود و این مظلومیت بیشتر آنان را نمایان کرد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم، مدافعانی بی‌نام و نشان بودند که فقط برای رضای خدا و دفاع از حریم اهل بیت از خانه و خانواده‌شان گذشتند. شهدای مدافع حرم متعالی‌ترین و ارزشمندترین شهدای ما هستند؛ کسانی که از همه تعلقات دنیایی خود گذشتند و تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به میدان مبارزه رفتند. مدافعان حرم با ایثار خود فتنه دشمن را متلاشی کردند تا جایی که دشمن امروز از اینکه مدافعان پشت مرز‌های اسرائیل هستند، خواب ندارد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد بحران در داخل کشور و راه‌اندازی جنگ اقتصادی گفت: دشمن در کنار این جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و روانی را هم طراحی کرده است و می‌کوشد با عملیات روانی کاری کند که کشور از داخل خودش را تخریب کند.

رئیس رسانه ملی تبلیغات رسانه‌های استکباری برای دعوت از مردم به خرید کالا‌ها، خالی کردن بازار و اخلال در بازار ارز را از اقدامات دشمن در این زمینه دانست و گفت: مردم هوشیار ایران برخوردار از هوش انقلابی‌اند و فریب دشمن را نمی‌خورند. دشمن سعی دارد مردم را مایوس کند. اما کور خوانده و نمی‌داند مردم ما شعور، درک و بصیرت سیاسی دارند.

وی خطاب به دشمنان و سرکرده‌هایشان اعلام کرد: مردم ایران مانند همیشه، هر زمان که رهبری معظم انقلاب اراده کنند برای فداکاری در راه اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

علی عسکری در پایان گفت: مردم انتظار دارند که دولت، آتش حاشیه بازار را کم کند. همانطور که مدافعان حرم، فتنه امنیتی را از بین بردند؛ امروز دولت ما باید فتنه ارزی را کنترل کند و از بین ببرد.


بیشتر بخوانید: ۱۳۰ مستند رسانه ملی درباره زندگی شهدای مدافع حرم رونمایی شد 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
مردم با دولت با هم همدلی کنند این ویروس های اقتصادی از بین خواهند رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
این جمله اش کاملا بجا و صحیحه ؛ دولت ما باید فتنه ارزی را کنترل کند » اگه دولت و همچنین صدا و سیما به این جمله جدی عمل کنن مردم هم روشن شده و بازار آرام میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
روغن 4 کیلو 50000 تومان گوجه 6000 تومان .میوه را اصلا نگو. برنج کیلو 20000 تومان .
و.... ما گرسنه می مانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
این کار بسیار خوبه اما مشروط به اینکه مسؤولان دولتی همت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
انقدر که اختلاس ها کمر مردم را شکست

جنگ روانی بیگانگان اثر نداشت

کمر ملت را انهایی شکستند که از اختلاسگرا ن حمایت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
سلام آقا دیگه داریم دیوانه میشیم بخدا قیمتها را بالا نبردن دوستان بقول دوستمان بلکه انتحاری زدن به قیمتها امروز یک کپسول۱۱ کیلویی گاز در خاش سیستان و بلوچستان چهل هزار معامله میشه قیمت دولتیش ششو پونصده تو را خدا این مردم صبور و نجیب را دریابید هر روز اجناس تصاعدی گرون میشه نکنید اینکارها را ک همه این پولها حرامه و باید پس بدین خدا امریکا و اسراییل و سعودی و خائینین به مردم را نابود و لعنت کنه آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
با سلام و عرض احترام خدمت ملت شریف و نجیب ایران اینطور که از سخنان خیلی از مسئولان دلسوز بر می آید این التهابات ارزی تا حدودی به تحریمهای آمریکا بر میگردد و مقدار زیادی در اثر سو مدیریت و خدای ناکرده جبران کسری بودجه و پرداخت بدهی های دولت به بانک مرکزی و بدهی های دیگر دولت است.ان شالله هر چه زودتر قیمت ارز و سایر کالا ها پایین بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
هر وقت فقر از پنجره وارد شود ایمان و یقین هم از درب خارج میشود....
Germany
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
جنگ اقتصادي و رواني دشمن خيلي وقته شروع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
متاسفم برای خودم
آخرین اخبار