نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای مدافع حرم پیام انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را به خوبی شناخته و در مسیر آن، گام نهادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری داشت: 8 سال دفاع مقدس دارای ظرفیت‌های مختلف و گسترده‌ای است و به بسیاری از حوادث و رویدادها و حماسه‌های آن در طول سال‌های اخیر، توجه کافی و مناسب نشده است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم این رویدادها را درک و پای به عرصه نبرد با تکفیری‌ها و حامیان صهیونیستی و استکباری آن‌ها شتافته
و حضور شهدا و درک زندگی آن‌ها یک نعمت و فرصت بزرگ فرهنگی و معنوی است و با پاسداشت رشادت‌های آن‌ها بیش از گذشته، امکان عزت و تعالی ما وجود دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت یک ضرورت است و در صورت حرکت در این مسیر، اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان با راه شهدا آشنا و دشمن در تحقق اهداف خود با سختی مواجه و از ما در جبهه فرهنگی، شکست می‌خورد.

آیت الله کعبی بیان داشت: مردم اندیمشک با 6 مهر و چهارم آذر و حضور در جبهه‌های نبرد علیه تکفیری‌ها به خوبی نام و افتخارات خود را در تاریخ پر افتخار انقلاب، ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/م

لزوم ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه

برچسب ها: حوادث ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.