مسابقه کتابخوانی آستان قدس رضوی در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این مسابقه همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به ‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است  و تا پایان ماه صفر(آبان‌ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

مسابقه کتابخوانی آستان قدس رضوی به عنوان رمان عاشقانه «دعبل و زلفا» است و اثر دیگری از حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده رمان «رؤیای نیمه شب» و منبع مسابقه کتابخوانی با همین نام است که در حال برگزاری است.

شرکت‌کنندگان با خرید کتاب، مطالعه و ارسال کد قرعه‌کشی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹ ابتدا در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده می‌شوند که نتایج آن، هر هفته اعلام و جایزه فرد برنده حداکثر تا یک هفته بعد پرداخت می‌شود.

در پایان مهلت شرکت، سوالات محتوایی و تستی این مسابقه بر روی سایت www.Behnashr.com منتشر می‌شود و فقط افرادی که دارای کد انحصاری قرعه‌کشی هستند، می‌توانند پاسخ سؤالات را همراه با کد، ارسال کنند و در صورت پاسخگویی درست به سؤالات، در قرعه‌کشی نهایی جایزه ویژه شرکت داده می‌شوند.

سؤالات مرحله نهایی در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگان تا پایان آبان‌ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند و قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز در روز، چهارم آذر ماه، مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

یک دستگاه خودروی سواری و ۸ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به عنوان جوایز ویژه این مسابقه در نظر گرفته شده است؛ همچنین دوشنبه هر هفته پس از دهه کرامت تا پایان ماه صفر قرعه‌کشی‌های هفتگی انجام و یک جایزه ۴ میلیون ریالی(کمک هزینه سفر به مشهد)، ۲ جایزه یک میلیون ریالی(کارت خرید کتاب و سوغات) و سه بسته متبرک فرهنگی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

قیمت روی جلد این کتاب ۲۵ هزار تومان است که با قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان ویژه مسابقه عرضه می‌شود علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب به حوزه علمیه و یا دفتر آستان قدس در همدان‌ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

مسابقه کتابخوانی در همدان برگزار می شود

 

 

برچسب ها: کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.