معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مانور شبانه عملیات نجات در محیط‌ های آبی در سد اکباتان استان انجام شد.

برگزاری مانور شبانه در سداکباتان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید عرفی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه برای نخستین بار مانور شبانه «نجات در محیط های آبی» به صورت تخصصی در سد اکباتان همدان برگزار شد افزود: این مانور توسط 15 نفر از نجاتگران غواص جمعیت هلال احمر استان همدان انجام شد و نجاتگران به صورت تخصصی نجات در محیط های آبی را در تاریکی شب تمرین کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری مانور عملیات در محیط های آبی به صورت تخصصی در سطح و عمق آب انجام شد و غواصان مصدومین فرضی را در تاریکی شب از عمق آب پیدا کرده و ضمن انجام عملیات احیا در سطح آب، آنها را به خشکی رساندند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: مانور نجات و عملیات در محیط های آبی ساعت 20:30 آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت و فرصتی برای ایجاد آمادگی روحی، روانی و جسمانی نجاتگران غواص و محک زدن توانایی آنها برای زمانهای بحرانی و حادثه های شبانه بود.

عرفی افزود: برگزاری این مانور نشان دهنده دلاورمردی های رزمندگان غواص در آب های اروند و کارون در زمان جنگ را یادآوری می کند.

انتهای پیام/ب

مانور شبانه در سداکباتان همدان برگزار شد

 

برچسب ها: هلال احمر ، مانور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.