لوئیس فان خال سرمربی صاحب نام هلندی به احتمال فراوان جانشین جان توشاک سر مربی تراکتور سازی می‌شود و همچنین این احتمال وجود دارد که گزینه بعدی او تیم ملی فوتبال ایران باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لوئیس فان خال سرمربی صاحب نام هلندی ، طی 24 ساعت گذشته با انتشار ویدویی در صفحه شخصی خود در ارتباط با موضوع حضور در ایران و انتخاب شدن وی به عنوان سرمربی یکی از تیم های ایرانی دامن زد.

لوئیس فن خال سر مربی مطرح هلندی در راه سفر به ایران است.

فان خال در این ویدیو گفت:

سلام ایرانیان عزیر.من در اتوموبیل دوست خوبم سالار نشسته ام .از دیدن بازی های فوتبال ایران لذت بردم و به زودی به کشورتان ایران سفر خواهم کرد تا این کشور را از نزدیک ببینم.زنده باد ایران!

همچنین سایت دی اسپورت آلمان ادعا کرد:تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از ثروتمند ترین تیم های فوتبال ایران قرار است تا لوئیس فن خال را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده و او را جایگزین توشاک در تیم تراکتورسازی کنند.

دی اسپورت در ادامه نوشت: تراکتورسازی در حال حاضر به عنوان تیم فوتبال پاریس سن ژرمن ایران شناخته می شود و می تواند سرمربی همچون فان خال را به راحتی جذب کند.تیم تراکتور در این فصل از فوتبال توانسته بازیکنان و سرمربی همچون جان توشاک ، اشکان دژاگه ، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را به تیم خود آورد .

همچنین این رسانه آلمانی در قسمت دیگری از گزارش خود نوشت: شایعاتی نیز مبنی بر انتخاب لوئیس فن خال به عنوان سرمربی آینده تیم ملی  فوتبال ایران شنید می شود چراکه قرار داد کارلوس کی روش تا زمستان به پایان خواهد رسید.

فان خال سابقه سرمربیگیری در تیم های آژاکس هلند ، بارسلونا ، آلمکار هلند  ، بایرن مونیخ ، تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد .


بیشتر بخوانید:

نبرد کاپیتان‌های سابق تیم ملی در قائمشهر/ تراکتور کهکشانی‌ها با مربی استقلالی به مصاف آبی‌ها می‌رود

اسکوچیچ، گزینه جدید مربیگری در تراکتورسازی

رنگین کمان لیگ برتر زیر سایه سرخابی ها/یک دربی یک قاره!


انتهای پیام/

فان خال به ایران خواهد آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
بیاد بجای کیروش
آخرین اخبار