مدیرکل کمیته امداد لرستان از خارج شدن ۱۵ هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد استان از طریق خودکفایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان این‌که در استان به مرز ۷۰ هزار خانوار که تحت پوشش امداد هستند، نزدیک می‌شویم، گفت: سال‌های قبل پیگیر بودیم تا به‌صورت جدی بتوانیم خانواده‌هایی را که توانمند شده‌اند از چرخه حمایت خارج کنیم انا امسال تلاش‌مان این است که بتوانیم خانواده‌های بیشتری را به‌صورت حمایتی از چرخه امداد خارج کنیم.

وی با بیان این‌که در چهار سال اخیر، ۱۵ هزار خانوار از چرخه حمایتی امداد از طریق خودکفایی خارج شدند، افزود: توانمندسازی مددجویان برای استان یک شاخص است.

محمدی‌فارسانی در مورد شناسایی برخی از مددجویان گفت: ممکن است در این مورد مشکلاتی ایجاد شود، اما با پایش مجددی که انجام‌شده خیلی از خانواده‌ها مدعی بودند و یک‌سری از آن‌ها به چرخه امداد برگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته مستمری مددجویان سه برابر شد، امسال شاهد افزایش ۱۴ درصد مستمری آنان بودیم که این‌ها همه در سایه تعامل و همکاری همه نهادها، برای رفع فقر و محدودیت‌های مادی و معنوی است تا بتوانیم فقر و مطلق را در کشور حذف کنیم.

انتهای پیام/م

خارج شدن ۱۵ هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد لرستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.