رئیس اتاق اصناف گفت: بازاریان به حرف ضد انقلاب که درصدد بر هم زدن نظم بازار است ، دست به اعتصاب نخواهند زد.

علی فاضلی رئیس اناق اصناف در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت بازار و کسبه گفت: بازاریان به حرف  و تحریک دشمنان انقلاب دست به اعتصاب نمی زنند چرا که بازار طبق روال معمول هر سال 5روز محرم تعطیل است و این مسئله ربطی به اعتصاب ندارد.

فاضلی با اشاره به اینکه ضدانقلاب از هر فرصتی سوءاستفاده می کنند تا نظم را برهم بزنند افزود: تعطیلی بازار و برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام حسین(ع) از قدیم رسم بوده است و متاسفانه آنها مسائل را با هم ارتباط می دهند که  مسئله جدیدی هم نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما در زمینه اشتغال و رونق کسب و کار با مشکل مواجه ایم افزود: این امر دلیلی برای اعتصاب و اعتراض غیر قانونی نمی شود .

فاضلی با بیان اینکه دشمن میخواهد با نسل جدید بازار را مورد خطاب قرار دهد یاداورشد: بازاریان به دنبال اعتصاب و بستن مغازه ها نیستند چرا که اگر حرفی برای گفتن دارند به صورت قانونی بیان می کنند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه ما به عنوان مسئول باید زمینه را برای فعالیت  و تحریک دشمن فراهم نکنیم گفت: اگر این امر مهم محقق شود دشمنان از این موضوع سوءاستفاده نخواهند کرد.

فاضلی با اشاره به اینکه این فضا در کشور تازگی ندارد گفت: دشمنان حداقل 7یا8ماه فراخوان دعوت اعتصاب به بازار و اصناف را داده بودند اما بازار مستقل است.

به گفته فاضلی درحال حاضر مشکل موضوع رکود و کمبود وضعیت کالا در بازار است که اتاق اصناف به گوش مسئولان خواهند رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار