مسابقه رکوردگیری تیراندازی بزرگسالان قهرمانی استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

قربانی رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌ مسابقه رکوردگیری تیراندازی بزرگسالان قهرمانی استان آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  جهت انتخاب و اعزام نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور  برگزار شد.

وی ادامه داد:در پایان این مسابقات که در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد، در رشته تفنگ بانوان تینا گودرزی با ثبت رکورد ۶۰۹.۶ در جایگاه  اول، ساحله احمدی با ثبت رکورد ۵۸۲.۱ در جایگاه دوم و زهرا شکری با ثبت رکورد ۵۷۰.۶ در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیئت تیراندازی آذربایجان غربی گفت:در بخش تفنگ آقایان نیز حمید گلشانی با رکورد ۵۵۲.۶ امتیاز اول و مهدی عباسی قره قشلاقی با رکورد ۴۵۶.۸ امتیاز مقام دوم را بدست آوردند.

قربانی بیان کرد:همچنین در رشته تپانچه بانوان خانم‌ها زهرا ربانی با رکورد ۵۳۱، ندا ارومیه پاک با رکورد ۵۲۷ و افسانه صادقی با رکورد ۵۱۹ امتیاز اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد:در بخش آقایان نیز میلاد طالبی، محمد رضاپور قوشچی و میثم حیدری با ثبت رکورد ۵۶۵، ۵۶۰ و ۵۵۱ به ترتیب اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور از تاریخ ۹۷/۷/۱۶ به مدت ۱۰ روز در سالن ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات تیراندازی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.