نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: صلابت و جایگاه والا یکی از دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه این هفته گفت: همان طور که در جنگ تحمیلی دشمنان با به راه انداختن جنگ دنبال براندازی انقلاب بودند و تصور میکردند میتوانند در عرض یک هفته پیروز میدان باشند اما با رشادت های مردم، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و فراتر از همه لطف خداوند متعال مقتدرانه پیروز میدان شدند و آثار نیکو نصیب ملت ایران شد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت : پشت پرده این حمله که در آن انسان های بیگناه  کشته شدند کودکان سیاسی مثل ولیعهد عربستان و مشاور ولیعهد امارات قرار دارند که به پشتوانه استکبار جهانی در پی راه اندازی جنگ داخلی در ایران هستند که تصور آنها  کاملا باطل است.

امام جمعه گرگان گفت: قدرت های ظالم جهان در برهه های مختلف  مانند تیر و دی سال 96 و مرداد 97 به دنبال برهم زدن نظام و کشاندن جنگ به داخل مرز ایران و حاکم کردن شرایط سوریه بر ملت ما هستند که همه اینها با هوشیاری ملت و نیروهای نظامی در نطفه کور میشود.

وی افزود: در این زمان همه باید به فکر حفظ کشور باشیم و به هم ریختگی اوضاع داخلی به صلاح هیچکس حتی سودجویان نیست.

وی در ادامه با اشاره به مجمع عمومی اخیر سازمان ملل گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا در این مجمع مبنی بر اینکه هیچ رییس جمهوری به اندازه  2 سالی که من آمدم کار انجام نداده خنده جمع را بهمراه داشت و سخنان او بر اساس هیچ چهاچوبی نبود ولی بالعکس سخنان رییس جمهور ما بر اساس قواعد و مقررات بین المللی و بدون هیچ توهینی بود.

آیت الله نور مفیدی افزود: ملت و نظام ایران پیروزمند این میدان بودند و بر خلاف تصور ترامپ نتیجه این سخنان به نفع ما و موجب همراهی کشورهای متعهد برجام با ماست.

امام جمعه گرگان در خطبه های اول موضوع تقوا اشاره کرد و گفت: اهل تقوا خداوند را حاضر بر رفتار و اخلاق خود میدانند و متقین در بهشت برین جاویدان میشوند.

وی ادامه داد: در بهشت قدرت مطلقه الهی و نور خدا جاری است و بهشتیان هم نشین پیامبران و صدیقین میشوند.

آیت الله نور مفیدی افزود: در جامعه ما نیز هرچه از صفا و صمیمیت دور شویم جهنمی و هرچه به آنها نزدیک شویم جامعه بهشتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/فا

 کودکان سیاسی منطقه نمیتوانند در ایران کاری انجام دهند

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.