فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت بیش از 150 هزار نفری که در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور پیدا کردند، نشانه وحدت و انسجام میان مردم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا ،فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما بر حق هستیم و تقاص شهادت مظلومانه مردم اهواز را پس خواهیم گرفت و این سند مظلومیت کودکی مثل طاها، نیروهای مسلح، اطلاعاتی و نظامی است و تقاص این افراد را خواهیم گرفت.

وی افزود: ماهیت ضد استکباری ایران این است که کودتا، تحریم، تهدید و حتی جنگ را نمی پذیرد و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی همیشه در مقابل همه این چالش ها ایستادگی کرده اند.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: خوزستان همانطور که امام (ره) فرمودند دین خود را به اسلام ادا کرده است. در زمان دفاع مقدس 35 کشور بر علیه ما وارد جنگ شدند و با تمام تجهیزات در مقابل ما جنگیدند اما ایثارگری و روحیه شهادت طلبی باعث شد تا ما مقابل همه این دشمنان بایستیم و آن ها را از خاک ایران بیرون کنیم.

وی گفت: جنگ با عراق جنگ عجیب و یکی از طولانی ترین جنگ های دنیا بود که 8 سال به طول انجامید. مردم ایران اسلامی و جوانان ما در این جنگ دست در دست هم دادند و بر دشمنان پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز باید با صرفه جویی و قناعت در این شرایط اقتصادی سخت عمل کنیم. جنگ نخواهد شد و ما نیز با آمریکایی ها مذاکره نخواهیم کرد و هدف آمریکا از این جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و اغتشاش داخلی است و ما باید در این شرایط اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم زیرا دشمن به دنیال ایجاد نا امنی در کشور است.

انتهای پیام/م

حضور بیش از 150 هزار نفر در تشییع شهدای حادثه ترور 

برچسب ها: حوادث ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.