هندبالیست‌های لارستانی، برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم تهران شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم شهید چمران لارستان که خود را آماده حضور در مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا می‌کند، برای برپایی اردویی سه روزه عازم تهران شد.

رییس هیات هندبال استان فارس  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛گفت: اردوی شهید چمران لارستان از ششم تا هشتم مهرماه در تهران برگزار می‌شود و یک مسابقه دوستانه نیز برای این تیم برنامه ریزی شده است.

پاکدل بیان کرد: نماینده ایران یکشنبه هشتم مهرماه به سومین دوره هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا که با حضور شش تیم به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به بازیکنان با کیفیت و کادرفنی با دانشی که شهید چمران لارستان در اختیار دارد، امیدوار به کسب نتایج مناسب این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هستیم، هرچند که نباید فراموش کنیم مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود.

سومین دوره رقابت‌های هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا از هشت مهرماه با حضور تیم‌های آستانا قزاقستان، تی اسپورت هند، شهید چمران ایران، آلماتی قزاقستان، کیسار قزاقستان و آجمک ازبکستان آغاز و هفدهم مهرماه با شناخت تیم‌های برتر در شهر آلماتی قزاقستان، به کار خود پایان خواهد داد.

گفتنی است تیم شهید چمران لارستان در دومین دوره این مسابقات، موفق به کسب عنوان چهارم شد.
انتهای پیام/ر

بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان در راه قزاقستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار