طی حکمی حسین خلیلی‌نژاد به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ضمن تشکر از زحمات پرسنل راهداری اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: در دورانی به سر می بریم که یکی از عوامل رشد و رونق اقتصاد توسعه راه است و این توسعه یقینا در سایه خداوند متعال ، داشتن وجدان کاری ، پشتکار و وفاداری به خون شهدا تحقق خواهد یافت .

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیتی که در راههای حوزه استحفاظی دامغان وجود دارد این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است ، از این رو حسین خلیلی نژاد به جهت داشتن تجربه بسیار خوب در این حوزه با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان منصوب شده است.

در خلاصه ای از متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، بموجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست اداره راه و ترابری دامغان تعیین ومنصوب می شوید.

مقتضی است ضمن رعایت دقیق قوانین، ضوابط ومقررات وهمچنین برنامه ریزی ونظارت کامل براجرای امور و با استفاده از کلیه توان و امکانات موجود تحت نظر معاون راهداری نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به پروردگار یکتا و استعانت از امام عصر(عج) و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته)در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

انتهای پیام/  گ

حسین خلیلی‌نژاد به عنوان سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.