نشریه سان دلیل تیرگی روابط سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با ستاره فرانسوی این تیم را فاش کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که رابطه خوزه مورینیو و پل پوگبا تیره شده است تا جایی که مورینیو اعلام کرد این بازیکن فرانسوی بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو نخواهد بست.

حالا روزنامه «سان» علت اصلی اختلاف بین این سرمربی پرتغالی و بازیکن فرانسوی اش را فاش کرده است.
به نوشته سان همه چیز برمی گردد به انتشار ویدئویی که پوگبا روز بازی با دربی کانتی در جام اتحادیه در اینستاگرام خود منتشر کرد. این فیلم نشان می داد که پوگبا و آندریاس پریرا در حال خندیدن به لوکه شاو دیگر بازیکن منچستریونایتد هستند.
با توجه به این که یونایتدها در این بازی شکست خورده و از دور مسابقات حذف شدند، انتشار این ویدئو باعث خشم مورینیو شد.او معتقد بود پوگبا این فیلم را پس از شکست تیمش منتشر کرده اما پوگبا مدعی شد فیلم را در بین دو نیمه منتشر کرده اما به دلیل سرعت پایین «وای فای» دیرتر «بارگیری» شده است.
پیش از این گفته می شد مورینیو از مصاحبه پوگبا پس از تساوی یک بر یک مقابل ولووز عصبانی است و همین امر باعث شده رابطه این دو نفر تیره تر از گذشته شود. پوگبا پس از تساوی خانگی منچستریونایتد مقابل وولور همپتون در روز شنبه عنوان کرد در اولدترافورد ما باید همیشه حمله کنیم، اما وقتی یک بر فر پیش افتادیم عقب نشستیم و دفاع کردیم و سطح واقعی خود را نشان ندادیم.
پل پوگبا علنا به مسئولان منچستریونایتد اعلام کرده دیگر تمایلی برای ماندن در اولدترافورد ندارد و از آنها خواسته با جدایی او موافقت کنند.
بارسلونا از جمله تیم هایی است که به شدت به دنبال جذب این بازیکن گران قیمت فرانسوی است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


پشت پرده تیرگی روابط مورینیو و پوگبا فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار